"Molly tog min Tutte, toppa den i mun.. Loligt Mamma"

Lyx Lyx Lyx.. Att få gå hem från jobbet redan kl 12 är inte något som hör till vanligheterna så det är bara o njuta när tillfälle ges. En lekpark. En thermos med kaffe. Jag, Fröken & Fian. Skönt med lite sol även om vindarna är lite kalla. Han inte mer än släppa av Fian förrän Fröken hade somnat, nu ligger hon o snoozar på sängen. Jag ger henne 20 minuter. Vem vill vara vaken långa kvällen sen annasrs ?!

Har haft en supermysig helg. Haft mamma o hennes bushund på visit. Kaffedejtat, spanat in lite stugor & sett lite film med Mr M. Fick även hjälp med mitt gamla vrak så nu har jag två bilar här hemma på gatan. Dock får den "Fina stå ute på gatan. Någon som vill ha ett vrak ?! Dax att köra den ti skroten kanske ?!
Ja. Jag vill då INTE ha den !!!

Nu ska det donas lite. Det är hemskt vad en sån Liten hund kan smutsa ner. Mysigt var det ju oxå med Frökens skor... inte så mycket sand i dem inte. Städa sig lite. Sånt är skoj! Ehm..

Får väl se vad kvällen bjuder på. Öppen för förslag, så länge det hålls på Åsgatan. Lutar starkt åt dusch, soffa o slappiluss. Sällis någon ?!

Fridens Liljor & Solsken!
 - puss -

RSS 2.0