Gissa var? Dagens skitväder lockade till e...

20100729632 (MMS)

Gissa var? Dagens skitväder lockade till en Örebrotripp. Nu sitter vi här i bilen på väg hem med varsin alldeles för stor påse godis efter ett besök vid Godisjätten. Promenix nästa sen väntar soffan.


Halvtid

Lägenheten är uppsagd. Handpenningen är betald och om 20 veckor kommer "Torbjörn".

Kan man vänta på en bättre julklapp? :-)


'det är jag som cyklar på min 2hjuling' Hi...

201007126261 (MMS)

'det är jag som cyklar på min 2hjuling' Hittade den här fina teckningen under tv-bordet. Det är så tomt utan henne här.. men jag vet att hon har sommarlov hela veckan där. Tänk att en teckning kan få en att bli så himla blödig..


Lätt störd eller helt normal?

Just hemkommen från den långa morgonrundan. Genomblöt och fräsch, men det är ju inte direkt svalkande ute. Har kommit på mej själv att jag ofta tävlar mot andra jag möter på rundan. Och sen självförtroendet fick sig en knuff förra veckan när jag blev omgådd straxt före gatsuberg har det blivit ännu värre..

Såg ett par redan innan jag svängt av vasavägen och ner mot Djulö och första tanken var "de där två ska jag om". På med ännu bättre tramparmusik och efter ett bra tag var jag om. Vet inte om det kan kallas motivation eller om det bara är jag som är lite lätt störd. Bra är det ju iaf, ibland, så man får lite mer fart under fötterna.

Skönt är det iaf att ha varit ute på en ordentlig runda. Speciellt när man går runt och är hungrig i princip hela tiden. Nu står det iaf jordgubbar på bordet och det är ju helt Ok att synda i sig.


Väntar & Längtar

Sitter på balkongen sådär lagom fräsch efter att ha tagit en morgonrunda i sommarvärmen. Jobbigt men skönt. Speciellt när man vet att det är en sådär nio timmar som väntar på jobbet om 1,5 timme. Micke däremot ska iväg för sol o bad med Therese o Erik. Avis? Ja! Men nu är det fem dagar kvar inkl idag innan det är vacation.

Annars är det mycket planerande som gäller för stunden. Lägenheten är uppsagd och flytten är tesagd.
Aldrig har det känts såhär overkligt och bra. Planerna är många och det är svårt att inte låta fantasin skena iväg. Det ska bli så skönt med vårat eget..

Det är rackarns svårt att inte komma på sig sälv sitta och le sådär fånigt..

Grilltajm vid Djulömetropolen..

20100707624 (MMS)

Grilltajm vid Djulömetropolen..


Parken Zoo med kusinerna. Regnet ställd...

20100706622 (MMS)

Parken Zoo med kusinerna. Regnet ställde in strandplanerna som byttes ut mot parken zoo, karuseller, en tur med tåget genom djurparken, fiskedamm, sockervadd & mycket lek o bus. Jag fick till min stora glädje med mej Tilde i radiobilarna.. thekopparna var inte lika 'snäll'. I morgon väntas jobb igen efter fyra dagars ledigt. Och även finbesök av mormor. Hoppas alla är pigga o krya i morgon så det kan bli lite grillafton här i morgon : )


RSS 2.0