Energiboost

Tog min trötta kropp från soffläge till Zumbaläge. Känslan när man har energiboostat istället för att soffdegat är skön. Eller mer än skön.

Nu sitter vi här och suger på lite salta karameller, slöglor tv & julklappsspånar.

Jag med nyvunnen energi. Härligt!

Mörker..

Idag tror jag inte rullgardinen blev uppdragen alls.
Mörkt precis hela dagen. Känner en trötthet som vilar på mina axlar och känslan av att inte vilja göra något alls gör mig sällskap.
Tror det hänger lite i luften här hemma..

I morgon önskar jag mig lite solsken & en stor portion energi.

Sänghäng

Mannen är på gymmet och vi övriga i familjen kör sänghäng och tittar på Nasse. Ibland är vuxensaker tråkigt. Som det här att laga mat. Det får helt enkelt bli frukost till kvällsmat. Och kanske negerbollar till efterrätt?!

RSS 2.0