Pungskrap & Rapar

VM-kval och Sverige mot Ungern på tvn. Självklart är den på för han jag delar tidningen med är visst lite intresserad. Eller aningens skadad skulle jag väl snarare säga..

" du kan väl inte gå där som en jävla skolflicka heller "

Det är manligt.. när någon sitter, eller sittligger, i soffan och rapar lite titt som tätt, käkar ostbågar och vrålar komentarer till domarn - som förmodligen ändå inte hör för han är ett gäng mil härifrån..
" jag skulle behöva lägga av en riktig rökare med.. "
... sådär ja!

Annars har vi haft en skön slö dag. Väckte honom med frukost på sängen ( kanske jag får det i morgon tro... ). Ett varv på Outleten o Scorett utan att bli ett ynka öre fattigare. Man ska tydligen inte ha strlk 41 om man är tjej och vill ha ngt annat än Herrskor på fötterna. Blir lite less! Försöket att leta jeans gick inte värstens det heller. ( Kanske därför en sitter här med godispåsen och tröstäter ?! )

Morgondagen hoppas jag bjuder på lite mer shopping. Örebro och köpa säng till Fröken. Skrivbordet hämtade vi igår. Det börjar närma sig 4-årsdagen med stormsteg!!

Nähä... om man skulle ta o googla sig efter lite jobb o sånt....

1-0 till Sverige iaf såhär långt!! : )

RSS 2.0