Bilvård @ marmorbyn.

dsc_0695 (MMS)

Bilvård @ marmorbyn.


Just Nu: lunch ute på altanen. Kaffe på m...

dsc_0691 (MMS)

Just Nu: lunch ute på altanen. Kaffe på maten är tesagt!


Stora killen väntar på en promenad till da...

dsc_0690 (MMS)

Stora killen väntar på en promenad till dagis.


Mmmmmmm... såhär glad är man efter potatis...

dsc_0677 (MMS)

Mmmmmmm... såhär glad är man efter potatisdebuten. Gottis! :-)


Lite syskonmys i Tildes säng innan sovdax.

dsc_0686 (MMS)

Lite syskonmys i Tildes säng innan sovdax.


Första tanden är tappad :-)

dsc_0671 (MMS)

Första tanden är tappad :-)


En trevlig grillkväll för två. Fortsättnin...

dsc_0666 (MMS)

En trevlig grillkväll för två. Fortsättning följer med finalen i körslaget. Håller tummarna för Team Gabriel!!!


Pappa fick ge vid debuten :-)

dsc_0664 (MMS)

Pappa fick ge vid debuten :-)


Stor bjuder liten på banan :-)

dsc_0654 (MMS)

Stor bjuder liten på banan :-)


påskkärringarna..

1916998822 (MMS)

Av någon konstig anledning vill inte min bild fungera så vi lånar en från kuriren. :-)


... trötta killar <3

dsc_0653 (MMS)

... trötta killar <3


Grrrrrrrrr... har handlat på cityhallen. P...

Grrrrrrrrr... har handlat på cityhallen. Parkerar en missnöjd och trött Oskar i bilen, börjar backa ut och upptäcker till min förvåning att nån IDIOT har parkerat bakom min bil där det INTE ska stå bilar, och blockerar. Blir mer o mer arg och irriterad. Hur fan kan man va så dum?!!? Tur att grannbilen drog så jag kom ut. Gissa om jag lämnade en lapp på bilen. Grrrrrrrrr!!


En torkad fluga, tre knutar på snöret & en...

img_5082 (MMS)

En torkad fluga, tre knutar på snöret & en reflex till kvasten är några saker som behövs innan avfärden till blåkulla kan påbörjas. Och att göra fyra knutar är visst farligt... då finns risk för storm.


Har förgyllt några soliga timmar i lekpark...

dsc_0652 (MMS)

Har förgyllt några soliga timmar i lekparken idag. En försmak av sommar.. :-)


Vi premiärar med barnstolen vid frukosten....

dsc_0647 (MMS)

Vi premiärar med barnstolen vid frukosten. Kan tillägga att han inte satt sådär aslänge ;-)


Den stora är iväg på golfpremiären och den...

dsc_0639 (MMS)

Den stora är iväg på golfpremiären och den lilla sover i sängen bredvid mej. Jag har varit vaken ett tag. Försökt att somna om utan resultat. Nu ligger jag här och bara tittar, njuter o myser. Bara mellanhjärtat som fattas mej.


Påskpyssel får inviga vårat påsklov :-)

dsc_0634 (MMS)

Påskpyssel får inviga vårat påsklov :-)


Lite hetare än alla andra. Eller hur var d...

dsc_0632 (MMS)

Lite hetare än alla andra. Eller hur var det nu?! Tilde vid frukosten: mamma ska du gå till dagis sådär? I hennes värld har man ALLTID tunika, kjol ell shorts till tights. :-)


En helt vanlig vardag.

Vi ligger i sängen. En helt vanlig vardag och pratar om precis ingenting..

Jag: får jag känna på din pung?!

Micke: Eh... ?! Ok..

Jag: Näää..

Micke: Vadå?

Jag: Inte alls som Oskars var förut idag :-)


Oskar själv har precis upptäckt att han har någonting som "hänger löst" där nere och som man kan dra tag i när man ligger nakenfis. Det är nog lite mer spännande att vara en killbebis :-)

Undrar... vem som är gladast för dagens in...

imag0200 (MMS)

Undrar... vem som är gladast för dagens inköp? Studsmatta & gungställning pryder nu våran trädgård. Den minsta sover o de två stora leker. Själv ska jag slänga ihop en kaka till kvällens grilla med the Rengmans. Körslaget är givet. Ikväll håller vi tummarna för Team Gabriel :-)


RSS 2.0