Morgonstund...

Tack för PostisPer & Dora. Tack för Bompa! Fröken vaknade 6.40 och tyckte att det var morgon. Lite mer sovmorgon än igår iofs, då var väl klockan inte mer än 5.50. Då är man glad att det finns Bompa. En liten stund att bara vara är värt mkt på morgonen.

Det är lite kul när man har varit hos frissan o gjort en makeover o man blir "förvånad" dagen efter när man ser sig i spegeln, precis som att man "Glömt" vad man gjorde igår... jag är nöjd med mitt nya randiga hår : )

Diskuterade "mamma-saker" med frissan igår, hon ska ha liten om några veckor. Man ser ofta mammor som inte "bryr" sig om hur det ser ut. Slashas o ovårdad. Allt som jag inte vill bli. Jag är glad att jag är en sån som bryr mej : )
Hrm... oftast. Godis får man väl äta på lördagar?

Hoppas på lite sol o värme idag. Känns att hösten är på väg. Redan mörka kvällar o kyliga mornar.
Hösten är mys. Sommaren är het. Våren är kärlek. Vintern mest bara kall : )

Frukost Nästa! .... se om fröken har tid att slita sig, det är ju Dora på tv´n.

Kommentarer
Postat av: Han

"

D D D D D Dora

D D D D D Dora

Ryggsäck ryggsäck

Ryggsäck ryggsäck

Sej ryggsäck!

"



ge mig sömn



:p

2008-09-01 @ 21:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0