Bandypremiären avklarad!



Lördagsmys för 2



Ett täcke. En het dusch. Vinglögg & lördagsmys... bättre sätt att tina upp efter bandypremiären finns nog ikke.

Lärdom att ta med sig till nästa eventuella match är: glasögon på, lots of glögg i en thermos att värma sig med & varmare skor. Det känns lite sådär o stå o glo på en match när man knappt ser bollfan. Tjockkorv var helt klart ett stort plus!! : )

Idag är det sista rycket på julklappsletandet & hoppas på bättre jakt efter vinterstövlar. Svängde förbi Scorett igår utan resultat. Hade hoppats på att lösa julklappen till lotteriet igår oxå - fanns till min stora förvåning ingenting av det jag var ute efer. Bättre tur hoppas jag på idag!

 Byn & Lövåsen nästa! Ja. O en tur förbi lagret med...

Nu är jag klar.. Var är Han ?!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0