Det kom ett brev...


... med Hans namn på..

Tisdag. Lite få timmars sömn i natt gör sig påmint idag. En bra fm på jobbet inkl. en stunds mörbultning avrundades med julbord på jobbet. Jag som brukar trycka i mej så fort det nalkas julbord gick hem precis lagom mätt. 22 dagar till julafton o klänningen ska ju helst sitta bra då. Ja Ja - den sitter bra. Men det bör ju få rum med lite julmat o godis oxå förståss : )

Han hämta nyckeln till släpet på fm så nu ska jag tömma ur bokhyllan, slå på en kopp kaffe o sen dra till dagis. Fröken ska till Farmor & Farfar en sväng idag så vi kan fixa lite. Längtar till morgondagen när jag o Fröken är lediga o kan titta på Bompa & mysa i den "Nya" soffan. Har jag sagt att jag är SÅ kär i våra nya stjärnor oxå ?!!? : )

Micke har fixat ett program på datorn så man kan ladda ner musik o fixa.. söker efter lite inspiration men MTV visar Brittanspecial & ZTV något annat skräp. Well... det är väl iaf dags att börja tömma hyllan.

Något nytt att sätta på önskelistan inför jul kanske: Väggstativ till lilla tvn : )

Ute är det Regn. Här inne skiner Solen !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0