En Trea för Tre

Måndag återigen. Jobbar en härlig 10-18 tur. Skönt med sovmorgon iofs men det börjar kännas att timmarna blivit några för många.. snart tid för hemgång iaf. En kaffetår & några kvällsjobb. Onsdagar är bytardagar men denna vecka kommer Fröken redan idag! Hur härligt som helst även om jag blir lite rubbad i mina annars veckovilda dagar : )
.... för mej är det ju onsdag idag o egentligen två dagar till helg ; )

SPA-aftonen blev det inget av för min del tyvärr. Idol-afton o Rhodosmat med Micke & Freddan istället. ÄNTLIGEN åkte Johan ut! Nu hoppas jag på Robin. Han har ju blivit rackarns bra!! Spikad på fredagsafton lär vi ju vara iaf, som vanligt.

Var ute i Marmorbyn i lördags o träffade Smålandsfolket & de två goa hundarna. Riktigt trevligt! Det värmer i mammahjärtat när allt går så himla bra o lättsamt. Det finns ingenting som kunde ha klaffat bättre!!

En tur på Norr o Lagret i söndags o började montera isär lite möbler. Besök av Mickes vän Erik & en shoppingrunda på Lövåsen för att (äntligen) införskaffa två stjärnor på fot. Vardagsrummet blev hur bra som helst och med Hans växter därtill ett helt nytt rum. På tisdag ska det fixas grejer... galet underbart!!

Vem hade kunnat tro att den här julen skulle bli så här fantastiskt bra... han gör mej helt galet lycklig!!!!

Jo just....     vi har ju fått ett till namn på våran dörr  ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0