TreÅrsTrotts.

"Morgonstund har guld i mun"

Ibland är det bra att kunna räkna till tio, hundra eller kanske tio tusen.. trotts är, ehm, härligt. Frukosten gick finfint. Påklädningen sådär. Hon har väl donat en sådär 30 min med kläderna - nattat dockan, provocerat med att låtsasspotta, gömt sig, klätt på sig byxorna bak o fram o ja.. sånt där "tidsfördriv".

Undrar ibland vems humör hon har fått... för jag hoppas inte jag är sådär "svängig"  : )

Jobb 12-18 idag. Medarbetarsamtal i 1,5 timme. Fick en lapp med frågor som skulle besvaras innan mötet. Vilka frågor sen då. Känns inte som jag kan svara på en enda just nu. Kan bli intressant ändå.

I morgon är det jag o Micke som ska gå på Lucia vid dagis. Äntligen! Fröken går runt här hemma o sjunger på "Tipp tapp" Får se om jag blir lika blödig detta året som förra... dem är ju så fina o duktiga!!!

Längtar tills i morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0