Väck!

Mer ihjäl än levande idag.

Jag som skulle lägga mej skapligt igår kom i säng för sent som vanligt. Lagom när vi höll på att somna vaknade Fröken. Lite trångt sådär och med en Fröken som knappast ligger stilla sover man ju sådär. Vaknade när tidningen dunsade in genom brevinkastet oxå - livrädd!! Lät ju som att någon gjorde inbrott. Jag är visst inte van vid att det kommer en tidning indunsandes kl fyra på morgonkvisten.

Det var en mindre pigg Anna som åkte till jobbet idag. Har nog egentligen inte så stor koll på vad o hur jag har gjort saker känner jag. Mest bara att sakerna blivit gjorda. Den här timmen på soffan efter lunch var nog ganska nödvändig. Ikväll MÅSTE jag försöka komma i säng skapligare. Visserligen är det ledig dag i morgon men det är inte värstens att känna sig sähär väck..

... chokladsugen. Så jäkla chokladsugen. Det går väl över... 

Ner förbi affären o shoppa lite mjölk oxå innan dagis. Kylen ekar av den varan. Svart kaffe på maten var ingen höjdare. Min kopp står kvar, knappt rörd. O kaffe - det känns som att det kan behövas en skvätt av det på eftermiddan.

Nu ska jag väl försöka piggna till... En dusch vore gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0