Fotbollsafton Kaffe Pipparkakor & Heminredning

Fotbollskväll på Åsgatan. Mest för Honom då. En annan sitter ju här med en tom kaffekopp o ett gäng skräppapper från några After Eight o en tom förpackning pipparkakor. Gott var det! Han ville ju inte ha så en fick allt det goda för sig självt..

Sitter o spanar lite på Ikeas hemsida. Det ska visst bytas ut lite möbler här inom en inte allt för lång tid.
Jag har ju varit två vändor på tippen o ytterligare en vända får det visst bli. Rensade min garderob för att få plats med lite nytt... blev visst en ganska stor hög med sånt som jag aldrig någonsin kommer att vilja ha på mej någonsin igen. Ibland undrar man ju VAD man tänkte på när man införskaffade sig en del plagg... ungefär som man funderar på VAD ens föräldrar satte på en för plagg när man var liten. Plysch var visst hett. Kanske för att man fick ärva vad vet jag. Inget ont om plysch dock iofs, råkar kanske vara så att Fröken har ett plagg eller tre i sånt där mysigt materiel hängandes i sin garderob..

Det är kul att planera. Tittat på lite byråer o lampor o stuff. Känns som det kommer bli ett ganska välfyllt lass från Ikea-shoppen. Najs! Det är mycket som blir roligare på två!

Har bokat in en tidig julklapp oxå idag. På måndag kommer fönsterputsarn! Fasen va gött!
Och nej, det är inte för att jag är lat utan för att mina fönster mest är tunnare än tunnast så jag inte törs putsa dem själv.. o Ja, det är jävligt skönt att någon annan gör det jobbet. Det är värt varje peng!

Nej.. sitter här o väntar på att den där fotbollen ska ta slut så man kan få lite sällis..
Han sitter mest här o vrålar om vartannat. Verkar inte gå riktigt som han vill.
Själv har jag mest svårt att låta bli att sitta här o småle åt hans enorma engagemang i matchen... joråsåatt ; )

Hög tid för dusch... sen natt.
I möra är det jobb, lunchdejt, öppna förskolan & kvällsmys med Fröken o Honom.

Jag är lycklig !!!!!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Haha... Vrålar??

Jag försökte ju bara få dem att spela som de ska :)

2008-11-05 @ 16:42:08
Postat av: Anna

Haha... undrar om Han lyckades : )

2008-11-05 @ 19:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0