Gamla Griniga Snåla Gubbar

Tyst o nästan tomt. Har just nattat en liten envis dam och Han är o tränar. Det var visst inte okej att bara jag hade varit iväg o rört på fläsket idag : ) Har fixat med kortet nu oxå så nu är det bara o träna på. Igen.

Hade precis besök av värden. Min ena persienn a´la solfjäder i sovrummet har nu tagits ner för lagning. Försökte även tjata till mej persienner till Frökens rum men "det är ingenting som blir av före vintern iaf..."
S som i Snål !!!!!!

En del är nog så snåla att dem gråter när dem skiter!!

Sjukhuset på Tvn nu. Utbudet för kvällen är väl lite sådär. Men. En kväll med lite the, soffa o mys slår ju en kväll med Tv-tittande. Lätt!!

Nehej... svänga ut i köket o koka ihop lite the. Med honung, för halsen.
Pipparkakorna i köksskåpet lockar. Jag kan stå emot, jag kan jag kan, jag KAN!!!
- hrmm... -

I morgon är det iaf Fredag. En fm´s jobb sen är det Helg som i H!

Ka Tjing !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0