Ibland så händer det!


TACK!!!

för en bra o trevlig service utan tonen "du är tjej o kan ingenting om telefoner"-stuket.
Det ÄR kul o ringa kundsupport när man får ett bra bemötande. Det brukar ju dock inte hända så ofta..

Observera att detta Inte gällde Tele 2 som är kassa i sin kundservice. Slussar runt en som en boll o nästa man kommer till skickar en vidare o innan samtalet är över har man fått prata med minst fem stycken, fått tre olika telefonnummer om vart man istället ska ringa och blivit halvt idiotförklarad.

Tacka vet jag killen vid Nokias support.

Nu är det jag som ska kila ner till en av byns Nokiaförsäljare o lämna in min lur för nu vet jag precis hur jag ska göra.
Det är visst bakgrundsbelysningen i displayen som släcks så fort jag öppnar gallerit eller någon bild.

Vore ganska skönt om jag kunde få använding av bilderna i luren utan att behöva kasta över dem på datorn.

Ibland så händer det! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0