StorRens!

Man mår bra av att göra goda gärningar.
Idag har jag varit på Röda Korset o lämnat in en hel del barnkläder o skor. Det har varit duktig storrensning här på Åsgatan - Två vändor på tippen och Sju kartonger står staplade i hallen i väntan på vindsförrådet.
Fler lär det bli.. Frökens alla kläder, leksaker & bebissaker.

Samtliga garderober i hallen samt den i Frökens rum är numera städade o snygga.
Även balkongen har fått lite rensning o även den fri från skräp.
Nästa projekt är min gräsliga garderob. Den ser verkligen ut som kriget!!
Det är dax att göra lite plats på hyllorna..

Kollade i Ikea-katalogen igår. Lätt att låta fantasin skena iväg om hur man vill ha det o så.
Jag vet precis vad jag vill ha & det känns helt fantastiskt bra!!

Oups..
Tre timmar tills Han kommer hem. Jag har lite att göra så att säga..
Garderober & Skåp. Bäst att sätta igång!

Ikväll åker vinterdäcken på. Två nya är inskaffade.. för säkerhets skull.
Han är snäll som hjälper mej.

Nehej. Röja var det.. på med musiken & sätta fart.

Längtar & Saknar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0