Vår bästa tid är nu..

Snart har jag förbrukat en timme inne i lokalen. Visserligen sitter jag hellre här inne i värmen än ute på en cykel o flänger runt mellan brukarna.. Men. Det börjar bli aningens segt nu. Seminarium "Vår bästa tid är nu" på fm och flänga runt med workarbilen på em. En inte allt för stressig dag med andra ord.

Ute är det riktigt skitväder! Såg nästan ut att vara lite regnblandat regn tidigare idag.. Soffan lockar ju en hel del dagar som dessa! Tror bestämt jag ska kasta upp de långa en stund när jag kommer hem o bara softa : )
Bara för att jag kan!!

Tittade (till min egen stora förvåning..) på fotbollsgalan igår. Om jag var tvungen att välja mellan att kunna gå snyggt o vara kvinnlig eller kunna springa fort som satan skulle jag välja det första alternativet. Lätt!! Nog för att dem är bra på det dem gör - men var fan var dem kvinnliga ?!!? Goda kakor hade jag iaf bakat kvällen till ära : )

Ikväll ska vi åka o fira Mickes syster som fyller 27. Ska bli kul o se hur dem bor. Hoppas på att värmen får vara kvar en bra stund till så vi slipper åka hemåt i halka o snö.

I morgon är det ÄNTLIGEN onsdag o Fröken kommer hem! Träning är bokad på fm och öppna förskolan på em. Nu närmast tänker jag iaf packa ihop o gå hem. Vet inte hur dem har planerat den här dagen då det inte är en käft kvar när jag gått hem - nästa kommer först om en sådär 40 minuter. Well... time to go!

Soffläge nästa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0