Its a new day




Gårdagens fina väder o sol lyser med sin frånvaro denna gråa muliga torsdag. Hittade dock dessa fina Vårtecken igår utanför huset.

Gårdagen bjöd på allt utom luriga hyss. Nu vet vi att man inte får köra över en spärrlinje samtidigt som man gör en "dum" omkörning... Kanske var det för att jag var sådär velig om jag skulle dricka vin o få skjuts eller om jag skulle ta bilen själv. Hur som så smakade vinet bra till maten :-)

Frukosten smakade bra även den - den nya sortens. Träningsvärken i mina ben tycks börja avta iaf, skönt! Löpardebuten får i år är avklarad och det kändes att det var några månader sen sist. Lyckades ju dock köra samma runda på samma tid o de var gött! Dagens uppdrag är att fara ner på byn innan jobbet o shoppa kläder åt Fröken.

Ps.... dag nr 19 idag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0