På Plus!

Gissa om jag kände mej duktig när jag kom hem efter ett varv i spåret i morse. Svettig o äcklig, men med ett jävla bra samvete. Tydligen smittade det av sig för Herrn i huset var inte sen att ta ett varv före frukosten han heller. Duktiga vi har varit idag!

Tomtegrötsfrukost till Frökens stora förtjusning. Själv fick jag servera mej havregrynsgröt. Mums! Ordna med tvätten o picknickväsan sen bar det iväg till svamskogen för 3. Hon var harig förut lillfröken men hon börjar tuffa till sig ute i skogen.. det är desto svårare att få henne att tycka det är roligt mer än en kvart ; ) " jag är arg för att jag inte får lov att gå där" (Tilde när hon inte fick lov att gå där vi hittade svart trumpetsvamp)

Humör är något hon har gott om. Idag har vi "bara" varit osams en gång. När vi skulle gå in efter att jag donat med tvätten och hon cyklat runt på gården OCH lekt med dockvagnen. "Om jag måste göra det då går jag in på en gång!" Det måste vara jobbigt att ställa in cykeln i källaren när man har cyklat färdigt.... : ) Fyraårstrotts, jo du.
 
Nu sover hon iaf gott. Det var ju lördag och Mickes tur att läsa och min tur för den röda lilla stolen. Dagordningen ändrades visst och jag fick läsa medans Micke donade inför morgondagens tävling. Vet inte vem som somnade först av Tilde och mej, men jag tror nog att jag slumrade till en stund där inne. Mysigt var det iaf. Hoppas hon sover lite längre än till sju i morgon. Sovmorgon vore njutbart.

Tror bestämt att kaffet har runnit igenom nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0