Urkbulle!

Som jag hade längtat o väntat efter ett tillfälle att gå på Cirkus.. sockervadd o hela kitet. Ordnade så att Tilde skulle komma till oss så vi skulle kunna gå tillsammans och vad händer... Jag blir sjuk. Va fan! Tack för den!

Kände att det började komma någe skit i söndags.. gårdagen började också halvdant men trodde att en lång promenad skulle få skiten att försvinna. Märkte idag att så inte var fallet. Hu! Ledsen i ögat och känner mej som en mindre bra mamma som har lovat sin dotter att gå på cirkus o ha skoj. Ja, hon kommer gå iaf med sin pappa och hela familjen men det är inte riktigt samma sak... VI skulle ju gå för sjutton!

Skit o pannkaka....

Men det är väl som han som jag delar tidningen med sa, egoistiskt, att gå nu. Hämta hem Fröken o kanske hon oxå blir sjuk. Ja ja jag vet...

Har varit hemma en stund. Dax att gå på andra mötet nu. Sen hem o kurera. Mjukisbrallor nästa!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0