Väntans tider...

Då har han åkt iväg på tävling. Hoppas på att han kommer sent, vilket borde innebära att han har fått med sig ett pris hem. Tilde o Jag ska iväg till familjen Hoinard Eriksson idag för lite umgås o fira Carenina som fyllt år. Trevligt!

Var på besök hos Herr Optiker i veckan. "Ja, jag tycker jag ser bra men inte min sambo" förklarade jag. Så det var bara att sätta sig tillrätta i stolen och försöka läsa bokstäver högt o lågt. Helt plötsligt blev allt suddigt "Då ska vi se hurr fröken Elmstedt är naturell" sa han o skrattade. "Det var bra att du kom hit...."  Och jag som alltid tyckt att jag har sett bra. Ja, kanske lite svårt att se VAD det står på skyltarna i god tid men ändå. Bågar är provade och glasögonen beställda. Undrar om dem även kommer göra under med mitt sikte på golfbanan... det vore tacksamt!

Hoppas på lite tid för golf i veckan... jag är sugen. Riktigt sugen. Det är kul att spela från röd. Nu väntar jag bara på mina 18p. 4p ifrån som bäst..

Dax att göra sig i ordning o gå ut en sväng nu.

Kommentarer
Postat av: Micke

Ikväll blir det en runda :)

2009-08-19 @ 06:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0