Det är bara saker som får en att aaaaaah....

Jag: Jag skulle behöva färga håret
Micke: Det räcker inte med att färga håret..
Jag: Va?
Micke: Det behövs mycket mer än så för att du ska bli snygg

Jag: försöker förklara något viktigt
Micke: "skrattar" Det är så roligt att lyssna på dej när du försöker låta vuxen för det går aldrig bra

Ibland undrar man ju varför karln vill ha mej? Det måste vara för att jag är så otroligt duktig. I köket. Vägen till mannens hjärta går ju trots allt genom magen. Något jag tror stenhårt på... annars skulle han ju inte fria när vi sitter o äter min hemmalagde plankstek :-)

Tilde: Uh..
Jag: Vad är det?
Tilde: Lukta på mitt finger!
Jag: Vad har du gjort?
Tilde flinar: Lukta!!!
Jag: Har du haft det i stjärten?
Tilde: flinar avslöjande
Uuuuuh!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0