Halvägs.

.... Trodde faktiskt inte att det skulle gå att slå igång datorn idag. En halv burk vitsås är väl inte det bästa man kan tappa på datorn? :-) En del dagar är inte de bästa eller hur brukar man säga..

Skönt som fasen var det att komma iväg till debuten på Friskis igår. Vilsen kände jag mej. Ungefär som när jag först kom tillbaka till jobbet på arbetsträning. Huvudet var inte med men det var riktigt skönt o kul o röra på sig. Vill ju så gärna komma tillbaka till hur jag kände för saker förr. Och få orken o energin att räcka till annat än jobb, familj & hemmet. Känns som att det är på rätt väg :-) På söndag är det dags för Step 1. Kul!

Smarriga Saffransbullar bakades igår kväll. Minisemlor skulle det bli - vet inte om de blev så små dock, men det blir nog kalas. Ikväll blir det bak av Hallongrottor & Negerbollar. Kalasa lite i morgon. Kanske en middag för två på kvällen, mysigt! Undrar vad det blir för middag ikväll...... ;-) En slutar ju jobba först kl 18. Får nog bli någe utan vin för om jag inte minns fel har jag bilschemat i morgon bitti.

Dax att rota fram lite varma kläder o piffa till sig. En sväng förbi affären o köpa lunch sen är det dags för möte & jobb. 9-18. Får se om det blir några snöänglar gjorda på vägen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0