Hon som längtar...



När det ena dagen är minusgrader och karateskrap på bilen för att nästa dag vara plusgrader, slask o blask är det svårt att inte längta lite extra. Det har blivit en del surfande på Vings hemsida för att sukta o spana. En vecka för två i solen i höst är bokat. Frågan är bara när o var. Det ena överträffar nästan det andra. Det är kul att spana o planera :-)

Härligt ska det bli iaf!!

Ute skiner solen. Himmlen är underbart blå. Riktigt ut o grilla korv väder. Någe grilla blir det inte idag, lunch för två här hemma sen ner på byn o fixa present till lilla Beatrice. Borde ta vägen förbi Ica o lämna in min mobil oxå som just nu är dummare än vanligt. Det slutade i att den nu ligger i tre delar - försöka starta om den om en stund kanske. Annars är det en sån här skön dag utan planer o måsten. Lite sugen på att gå iväg på Ki Box ikväll men jag var på Puls/Bas igår och ar bokat Step i morgon så jag får nog hålla mej hemma med Darl. Kramas lite o inta soffläge. Gött de med! Men det är härligt, gick riktigt bra igår på passet. Kändes att huvudet var mera med o jag längtar faktiskt efter nästa pass. Fasen - om vi ska dra till Kreta så är ju det en morot om något!! :-)

Nehej.. testa om mobilfan vill ta o funka igen. Jävla skräptelefon!

Puss o Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0