Kär i Golfpjuxen!

Ibland verkar man kunna drömma de mest konstiga saker. Sånt som inte ens i den verkligaste verklighet skulle hända. Jag är nog för kär i de där golfskorna i kartongen som ligger på hatthyllan ; )

Tisdag & mötesdag. Dubbelt upp kan man säga. Går på de sista dagarna nu. Hoppas att de kommande kommer rulla på lika bra som de senaste har gjort. La in önskemål för mars igår - nu börjar helgerna så smått komma igen. Sist kommer nog kvällarna..

Känns lite tyst o tomt här hemma. Kanske för att jag vet att Darl inte kommer hem förrän i morgon after work. Och Fröken kommer hem först i morgon. Gräsänka eller vad är det det heter ?!!? Jobba till tre sen dra till tippen. Bilen är fullproppad med skit, rent ut sagt. Ikväll blir det garanterat en lugn o skön egoafton med mjukisoutfit & film inne i sängen. Jag som var så emot att ha "lilla" tvn i sovrummet... borde ha förstått att om man tar de två bästa uppfinningarna - tvn & sängen - så kan det inte bli annat än bra : ) ..... tror vi kröp ner kl åtta i söndags för filmtittande. Mys!!!

På tal om den - the life of David Gale. Helt klart värd att se. Nu är det bara "The Holiday" som jag vill se, men den funkar ikke... : (      

Har väl en liten hög med tvätt att ta reda på oxå. Och Frökens rum att fixa med - där inne ser ut som jag vet inte vad. Men.. jag har ju hela dagen på mej... : )

Kaffesuget börjar komma - på nybryggt gott kaffe, inte mickrat. Urs. Men vad gör man inte för att piggna till ?! Duschen nästa. Piffa & frukost. Fantisera om framtiden.

Undrar vad han tyckte om mitt tips..... : )

Kommentarer
Postat av: Micke

Hörru!!!

Det är mina reservskor! Inte så snygga, men bra att ha...



Tipset var riktigt bra. Synd bara att det är en bit att åka för att kolla...

2009-01-13 @ 10:25:57
Postat av: Anna

Doh!!



det var "bildligt" talat ; )

2009-01-13 @ 17:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0