Sköna Söndag!

Supersköna slöa söndag. Fick en välbehövlig o skön sovmorgon. Micke o Tilde satt o tittade på Lilla Sjöjungrun II medan jag låg med kudden över huvudet i sänghalmen.

Solen som fanns igår visade sig inte idag men en långpromenix förbi Djulö för lite lek o frisk luft piggade upp. Det var tre slagna hjältar som låg o tittade på mer Lilla Sjöjungfrun i soffan på em. Tror nästan jag slumrade till en kort kort stund : ) Fröken sa att jag hade snarkat... hmpf... dem börjar nog gadda ihop sig lite väl mycke nu de där två godingarna ; )

Lyxigt bortskämd för andra dagen i rad av Hans goda mat. Betyg sätts ofta av hur mycket och hur fort Fröken äter. Idag gick det undan o inte en ynkaste smula fanns kvar på hennes tallrik när hon var klar. Kantbiten fick jag visst oxå dela med mej av : ) Nu sover hon dock sött... hoppas på en lika torr natt som natten som var. Det har visst blivit en hel del tvättande av sängkläder den senaste tiden. Men inget ont som inte har något gott med sig.

Sängen börjar locka allt mer. Det här "livet" gör en trött som någon annan brukar säga. Bonus dock att jag upptäckte ikväll att jag visst börjar kl 10 istället för 7.15. Härligt!! Ibland kan man inte göra annat än att le...

Time for bed.... med finaste. Får väl se om "ngn" slår på tvn eller om det blir kväller direkt ; )

Nu börjar nedräkningen till Våren o Grilla : )

Ka Tjing!

Kommentarer
Postat av: sophia

väntar på ett svar från dig men det aar mig att det e nej eftersom det e 30min kvar på söndagen..Du kan ju höra av dig när du kan och vill ta en kaffe

2009-01-18 @ 23:29:35
URL: http://sophiafian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0