Ledsyn, Ja Tack : )

Det finns stunder när det är lite mer värt än annars att ha full koll på vart tangenterna sitter så man kan skriva utan att kika.. stunder som nu när allt som är mer än en decimeter bort blir dubbelt och när allt är allmänt suddigt.

Jag o Darl var till E-tuna igår så nu mår man som man förtjänar. Öm Mör Matt & Jäkligt uttråkad : ) Tänkte för en kort stund förut att jag skulle prova på en promenad. Den tanken försvann så fort jag reste mej upp ur soffan. En dusch räckte som dagens projekt : )

Var nog länge sen jag skrev  men tiden visst bara rusar iväg. Timmarna blir till dagar och dagarna till veckor. Hade en underbart härlig helg veckan som var. Långledig tillsammans med Micke fre-sön. Det var ett antal timmar vi spenderade på golfbanan under fredagen. Rangen ett par timmar o sen ut en runda. Slutade på 9p. Lördagen bjöd inte direkt på någon sovmorgon som vi kanske hade tänkt. Mersmaken efter golfen lockade till en tidig runda innan Beatrice´s dop. 8:15 slog vi ut. Lite skadad och biten som man visst har blivit tog vi för säkerhetsskull även en kvällsrunda. Best ever med 13p och, hör o häpna, 3 birdie!!! (de sista fyra hålen vetti fan vad som flög i mej..... djävulshorna o poängsugen skulle jag tro... )

Liten sovmorgon på söndag och en shoppingtripp till Norrpan med spenderarbyxorna på. Lite kläder o golfpjux till mej och ett par nya Vita pjux till Darl. Det är inte förräns man håller dem jämte förrän man ser den stora skillnaden ; )

Måndagskvällen bjöd på lite Morsdag-firande i efterskott ute i Marmorbyn med kalasgod smörgåstårta. Vet inte riktigt hur det gick till men tydligen blev det lite grillad korv efter biltvätten också... men det smakade fint det med : )

Sen.... tog sommaren o värmen slut. Golfplanerna för tisdagen o onsdagen försvann o slutade med soffläge & kramar. Vilket jag inte har ett dugg emot för kramar o mys är det bästa som finns.. saknar hans famn att krypa upp i en dag som denna.

Två timmar kvar sen kommer Tilde hem. Underbart! Även Smålandsfolket kommer upp på besök denna helgen så i morgon hoppas vi på fint väder så vi kan njuta av nationaldagsfirandet i Stadsparken med utelunch på en filt. Smhi ser dock inte så lovande ut på den fronten. Mulet o 12 grader varmt. Kanske blir en lunch ute i Marmorbyn istället ; )

Nehej.... om en skulle ta o kasta upp benen en liten stund i soffan o titta klart på tennisen. Ja, jag ser tennis. Det är fasen en skräll om ngt..

Men... sådär är det : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0