Äntligen Våffeldagen!

Och så var den ÄNTLIGEN här... den efterlängtade Våffeldagen. Moffa & Frossa AB. Smet för ett helt kompani knåpade Fröken o jag ihop lagom tills Darl kom hem. Han som trodde att det inte skulle räcka till.... det blev t.o.m smet över (till min STORA förvåning!)

Nu jäser det våfflor ur mina öron..... tur att det är ett år kvar till nästa gång :-)

 

I morgon är det dags för Föräldramöte & Premiär för barnpassning av Maudh & Lennart. Micke ska iväg på spex o middag med jobbet. Grekiskt. Otäckt! Här hemma blir det väl något klassiskt barnvänligt innan mötet. Fredagen är däremot bokad för God mat, Fredagsmys för 3 & Två glas vin för 2 när Fröken somnat..




På tal om skridskor.... denna stod "parkerad" utanför jobbet igår... Någon som vet VAD det är för vrak?! :-)



..... före


.... Under
Såhär såg det ut när vi kokade godingarna förra fredagen... Damn va gott!!!


 



.... Efter  :-)



"Va fan... min bil E låg!"
Vår nya fina kärra - som var för låg för garaget. Dock. Här finns det stjärterum! :-)


 


Kommentarer
Postat av: Anna

Q.... ?!

2009-03-26 @ 13:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0