Mjau!



Såhär fin kan man lätt bli när man är nere på byn en lördag o det står ansiktsmålning på menyn. Gissa om Micke blev förvånad när Fröken kom hem o såg ut såhär efter Hoppis & Skuttis :-)

En visit i Marmorbyn för lite korvlunch & en blaskig promenix som resulterade i en STOR "bukett" påskris. Nu är det bara o invänta lite gröna knoppar o klä i lite härliga påskfjädrar & heta ägg. Är det bara jag som längtar till påsk?!

Det var kanske inte så konstigt att Fröken slocknade på sofflocket ikväll. En annan har tragiskt följt Robinsson (pinsam som man är trots att jag sagt att jag inte ska se den där smörjan.. ). Nu är det ju fotbollstajm så jag ska ta o spana in lite kläder på nätet till Fröken.

Och tycker man inte att man kan stå för vem man är behöver man ju inte lämna sarkastiska kommentarer.

Spana in lite kläder nu då.. I morgon väntar badhuset och plask & lek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0