Ibland så händer det...

Det finns stunder man borde gå och köpa sig en lott. Att få klarblå himmel, sol och underbart väder på en ledig dag kan ju vara ett sånt tillfälle. Eller ska man kanske sluta gnälla och bara passa på och njuta av det fina vädret..

Vaknade av lite goa kramar i morse. Det är orättvist att en måste gå till jobbet när den andra får ligga kvar o gotta sig i sängen. Skulle iofs ljuga om jag var ledsen för att den som fick ligga kvar idag var jag - det brukar oftast vara tvärt om. Tyckte lite synd om honom dock som fick gå till jobbet och må som han gjorde. Men det är nog lite så med karlar. Dem går gärna lite för länge och mår dåligt innan de tar tag i saken och går till apoteket och införskaffar sig det nödvändiga. Själv skulle jag ju stå utanför och köa innan de ens hade öppnat.... Right!

Hade visst inte problem att slumra om när Darl hade gått till jobbet iaf. Vaknade kl nio. Upp. Stuvade bort lite skräp och fixade med disken. Kaffe och frukost. Datorn i knät. Musik som strålar ur högtalarna. Fönstrena på vid gavel. Nu väntar jag bara på att Tilde ska komma hem. Lekparken och fikakorg på em är bokat. Måste försöka jobba bort den här otäcka bondbrännan jag har lyckats dra på mej.

I morgon är det lekdejt med Fam Lind och golfbanan på em/kvällen. Tredje rundan. Önska mej lycka till !!! : )

Kommentarer
Postat av: Micke

Så lång tid har jag ju inte väntat. Bara drygt en vecka... Nu är det mycket bättre. Mirakelpiller:)

Lycka till!

Puss puss

2009-05-08 @ 14:13:06
Postat av: Anna

Oj... tog du åt dej ; )

Hoppas på att vädret inte sviker oss idag bara.. puss!

2009-05-09 @ 09:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0