Lördag.

Nu är det sommar nu är det sol. Nu är det koskit i hagen.

Än så länge är iaf himlen blå och vädret ser ut att bli kalasfint. Gårdagens regn är som bortblåst så det blir en kopp Java nu och en morgonpromenix straxt därpå. Hoppas på att få musik i öronen med men min mp3a är visst lite muppig. Håller tummarna att den funkar som den ska - annars kan det lätt kännas lite segt.

Micke har fortfarande sängläge. Tilde ser på supertrion o skriver. Jag borde egentligen oxå vila en stund o ladda inför dagens äventyr. Idag ska vi vara barnvakt åt Ebba & Alexander hela långa dagen, kvällen o natten och Tilde ska sova över hos Ebba för allra första gången. Spännande! Får se hur sent jag o Micke blir vakna ikväll - kanske däckar i soffan två sekunder efter att alla barnen har slocknat. Lollo hade visst laddat upp med gottigheter så vi lär visst inte gå hungriga ; )

Nej.... nu tror jag att kaffet har runnit igenom.

Ladda lite o sen ut o gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0