Glad att det är över!



Blåsiga dagar som dessa är man glad över att slippa bära tupé. Superlim hade ju krävts för att ens hålla hårtuffsen kvar på huvudknoppen.. Var är sommasolen som hälsade på både sön, mån & tis? Kanske blev man helt enkelt lite bortskämd av alla härliga soltimmar..

Långa promenader har hunnits med iaf. Tild har varit lite hängig och enda sättet att få den damen att vila ögonen är att promenera med vagnen. Långa promenader. Lite kul med stegräknaren då.. Gårdagens runda till Djulö var mysig. Kände på det, än så länge, kalla vattnet, matade ankorna med digestivekex, gungade & fiskade med lite diverse pinnar. Kossorna i hagen fick sig oxå en påhälsning. Kvalitétstid är härligt.

I helgen blir det kvalitétstid för de vuxna. Semester fre - sön. Dop för Beatrice på lördag & en utflykt på söndag. Bara Han & Jag. Mys. Det är härligt hur någon kan få en att må så himla bra, hur någon kan få en att le mest jämt.

Tack för att du delar mitt liv. Jag älskar dej av hela mitt hjärta.

Längtar efter hans famn...



Kommentarer
Postat av: Micke

Vad rar du är...

Älskar dig mitt hjärta!

Puss puss

2009-05-28 @ 09:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0