En par 3:a Ja tack!


Är ledig idag men kunde inte somna om. Kröp upp i soffan med en filt, lite the o datorn i knät. Idag är det jag som är lat o har tagit söndag.

Dålig som jag är på att ta det lugn o bara njuta o koppla av har min hjärna redan febrilt funderat på allt jag skulle kunna göra en dag som denna. En sån som kallas Ledig. Friskisschemat har snurrat i huvudet (för i morgon jobbar jag ju kväll o kan inte gå) Matbröd kanske skulle ta o bakas (för jag har ju en jäst som ligger o skräpar i kylen) och plugga skulle ju vara bra om jag gjorde för på torsdag är det ju dags för utbildningen. Micke säger att jag är dålig på att ta det lugnt o slappna av så idag ska jag träna på att just göra ingenting. En stund iaf...

Annars längtar jag mest bara ut. Längtar ut till golfbanan.. Är två veckor sedan sist. Hcp 35 ligger en på nu. Riktigt nöjd med det måste jag erkänna då målet i år var att bli av med de där jädra plusset : ) Men det blir ingen golf idag. Men frukost kanske vore en bra idé annars...

Nä.... nu ska jag va lite lat : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0