"Jag vill vinna när jag blir stor och få ett pris"



Helt plötsligt står hon där i vardagsrummet iklädd mina golfhandskar och järnåttan i ena handen och en pinnacle lady i den andra. "Jag tänkte spela lite golf" säger hon stolt och jag känner hur jag ler lite inombords. Däremot åker hennes lite mer barnvänliga golfbag med plastklubbor fram och min järnåtta åker fint ner i bagen igen. Mycket får man leka med men inte den.. inomhus.

Nu ligger golfmattan vackert på vardagsrumsgolvet och vi ska spela till hennes stora förtjusning.
"Jag vill spela golf och träna så jag kan vinna när jag blir stor och få ett pris"

Kanske är den där pensionspengen säkrad snart ändå : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0