Krimskramskli i fingrarna


Jag vet inte om det är att snön har smält undan och solens heta strålar återigen så smått böjar tina upp allt den kommer åt men det kliar så otroligt i mina fingrar att få pyssla o dona här hemma. Nya gardiner kom på plats i sovrummet till min stora förtjusning. Köket får vacker vänta då hälften av gardinerna dit har kommit..

Såg annars något väldigt fint igår som lätt fick oss att drömma oss bort och längta ännu mer. Självklart speddes även mitt kliande i fingrarna på en hel del. Det är härligt att drömma & längta när man kan se målet inte allt för långt bort.

En vacker dag sitter vi där i solskenet. Mina underbara & jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0