Dan före dopparedan!

Ganska pigg idag faktiskt.. eller. Pigg vore att ljuga men det känns inte som att jag skulle kunna somna ståendes =) Det blev en tidig sänggång för oss igår. Det är inte ofta det både snarkas och är släckt före kl tio... kanske bristen på sömn natten till igår som gjort sitt. Jag hade skapliga sd och fick springa på toaletten stup i ett. Och mitt försök att inte väcka Micke gick väl sådär. Lätt att inte vakna när någon stånkar o stönar som en gammal ko bredvid en?!

Idag är det iaf dagen före D. Men bara falskalarm än så länge. Undrar om jag ska följa L´s råd o ta på mej den rosa utstyrseln?! Har ju en tid hos bm på torsdag som jag helst skulle vilja slippa gå på... men.

Nu ska jag iaf försöka göra lite nytta här hemma. Orken, lusten o energin har inte infunnit sig de senaste dagarna. Vet inte om den är här idag heller, men om man är lite duktig nu kan man kanske lägga sig o läsa tidningen sen ; )


Kommentarer
Postat av: L

Naturligtvis ska du ta på dig de rosa mjukisbyxorna, vi är ju två stycken som fått vattnet att gå när vi haft byxorna på oss. Men när jag skriver det här så ligger du säkert på förlossningen. Båda mina förlossningar har börjat med att jag har sprungit på toa hundra gånger innan vattnet har gått;) Sköt om dig! Kramar

2010-12-14 @ 20:58:00
Postat av: Anna

.... ska testa byxorna ikväll. Är ju dock lite kyligt att springa runt i de där "kortisarna". Får köra med raggisar till ; )

2010-12-15 @ 08:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0