V.40

Och så var man inne i den "sista magiska veckan" som gör att det "magiska datumet" är mer & mer inom räckhåll. Onsdag nästa vecka är det ju beräknat. Frågan är bara när det egentligen blir..

Vaknade i natt igen av sd och det var lönlöst att försöka somna om. Den där molande mensvärken har funnits där mer eller mindre sen i lördags. Inget jag kände när jag väntade Tilde. Vilket ger en lite hopp förståss, men samtidigt som bm sa; man kan bli lurad med andra barnet...

Idag fick Tilde åka bil till dagis & jag gick o la mej igen. Vaknade halv tio. Så skönt. Har känt mej så väldigt trött de senaste dagarna. Somnade tydligen när jag och Tilde lekte med Barbie häromdagen.. vilken tur att det var mitt i "läsvilan".

Nu ska jag iaf försöka piggna till lite.

Kommentarer
Postat av: Louice

Hej vännen. Vad skönt med sammandragningar;)Jag tror att Torbjörn ser dagens ljus imorgon eller lördag, så försök att vila allt du kan. Lycka till. Jag väntar på ett glatt sms:) Sköt om er! Kramar

2010-12-09 @ 19:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0