För att jag kan.

"Du ser smal ut"
"Åh, tack! Jag provar en ny diet. Jag äter ingenting och när jag håller på att svimma äter jag en ostkub... jag är bara en kräkning ifrån min drömvikt"

"Djävulen bär prada" rullar på Åsgatan. Persiennerna är nere, hälften av dem. Den stora koppen med the står på svalning. Lite fika har nallats fram från frysen. Bara för att jag kan.

Ikväll blir det "The ugly truth" tillsammans med Darl. Ibland kan man behöva soffläge, film & kramar. Ikväll tänker jag vara anti OS. Nästan iaf : ) "Det är ju bara två veckor vart fjärde år" som Micke brukar säga när jag börjar låta lite gnällig över att han inte har tid för mej. Flirtar man rätt finns det alltid lite tid över för mej : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0