Svettbulle

Tredje morgonen i rad med en ordentlig promenix. Känner mej duktig, hurtig & svettig. Suget att springa kom ordentligt idag men jag lät bli. Det är ju så skönt att springa men mindre skönt efteråt. Just nu är målet att känna efter vad kroppen tycker om. Undrar om jag redan nu borde börja spara pengar till en framtida höftoperation. Ja, jag skulle kunna sätta pengar på att jag kommer behöva det i framtiden.

Började på nya"sommarschemat" igår. Nytt ställe. Igen. Men jag har börjat vänja mej vid att aldrig känna mej "hemma" någonstans men ni ska veta att jag saknar min gamla arbetsgrupp. På den tiden när man jobbade på Öster i Laggarhultsgruppen. Men även den har förändrats. Hur som så är det iaf bara 4,5 vecka kvar till semester & vacation i fyra härliga veckor.

Nu blir det en långdusch, fixa tvätt, laga lunch, dejta darl & sen fara på möte o jobb.

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0