Ladies Night

dsc_0249 (MMS)

Mailade häromdagen till Mix megapol. Hade hört att man kunde tävla om biljetter till ladies night.. jag vinner ju iaf aldrig något tänkte jag. Igår damp det ner två biljetter med posten. Har bjudit med min höggravida vän Therese. Två höggravida mot Örebro på lördag alltså... Känner att det ska bli skönt med en liten paus ifrån målarburkar, tapetlim & renoveringsröra. Målet är dock att köket o hallen ska bli klart senast i morgon så vi kan ta fredagskvällen till något trevligare. Räkor kanske? Har varit sugen på det ett tag... Närmast är det soffläge med fötterna på bordet en stund innan dagis. För det är jag f*n värd! : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0