4


Är antalet arbetsdagar inkl idag som jag har kvar innan det är dags att gå på hvp.

När foglossningen gör sig påmind och den här j*a förkylningen vägrar släppa taget känns det, för att vara helt uppriktig, förbannat jävla skönt! Men samtidigt ändå lite konstigt.. den ena nedräkningen startar den andra. Snart börjar nedräkningen till december & Torbjörn.

Finns lite fix att dona med i hemmet innan det är dags.

Idag har jag o Tilde börjat riva lite tapeter i sovrummet. Eller. Tilde tog en snutt sen råkade hon hitta hela långa bården o körde dansbana med svans. Men fint sällskap fick jag iaf : )

Nu närmar sig jobbkvällen... vilken tur att jag redan är på plats.

4 dagar som sagt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0