Med hela huset för mej själv...

Torsdag och sista dagen för Fröken på Pandan. Hon blev bjuden dit för en heldag eftersom att det skulle nalkas biobesök på bibblan under dagen och jag skulle slippa åka dubbelt upp till stan. Med andra ord sitter jag här hemma i huset helt själv och det känns tyst och konstigt.. men jag är inte orolig att bli sysslolös inte. Än finns det kartonger att tömma och gardiner att hänga upp. Men prio idag får bli Tildes rum när jag inte har en viss Fröken i hälarna så jag får fria händer.

Efter jobbet blir det premiär för Tilde i badhuset på deras Plask & Lek. Spännande!

Nu tänker jag kravla mej ur soffan, sätta på lite musik o försöka göra lite nytta innan det är dags att fara in till stan.


Tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0