Önskar jag hade ett...


... Trollspö.

Så jag kunde vifta med det och säga några magiska ord och så *vips* var allt vad det gäller flytt och sånt avklarat. Städningen var klar och det skulle bara vara att slå sig ner i soffan i gillestugan vid en öppen brasa o mysa.

Det vore härligt.

Mindre härligt är väl att flytta när man är höggravid och har foglossning. Inget som jag någonsin kommer att rekomendera någon eller göra igen. Det är tur att jag har en underbar karl.

Ikväll är sista kvällen som icke husägare. I morgon hämtar vi nycklarna till huset och påbörjar flytten. På lördag sover vi där första natten alla 3.

Det är en konstig men jäkligt skön känsla..

Nu är det bara det där trollspöt som fattas.

Kommentarer
Postat av: f

va kul!lycka till med flytten o ta det lugnt med maggen :)

2010-09-25 @ 16:38:06
URL: http://voiceinmyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0