Då var vi igång..


Tro det eller ej men igår så hände det något som inte har hänt på väldigt länge...

Jag drog på mej löparskorna och gjorde första rundan på bra länge. Sist jag sprang var nog med en liten kula på magen. Ja, en gravidkula då och inte en måbrakula. Men igår så drog jag ut. Efter en fartfylld dag med Tilde och hennes kompis Alva och en Oskar som "jag-behöver-inte-sova" så smet jag iaf ut i regnet. Och jag måste säga att det var något av det skönaste jag har gjort på länge.. Jag kände mej så lätt. Bara jag och hög musik i öronen. Ingen elva-kilos i vagn med tillbehörande tajkonpackning samt en 5-åring att ha i släptåg. Bara jag.

Löpningen (läs luffsandet) gick väl sådär. Men vad kan man begära såhär direkt? Var lite orolig för höfter och annat schabrak som numera knakar o brakar om vartannat men "peppar peppar".... jag känner mej hel o smidig idag. Bättre än igår faktiskt. Och piggare. Och för att inte tala om snyggare. Det är väl det mest underliga.. att man kan bli så pass mycket mer fit & hetare efter första rundan? Ja, men jag tackar och tar emot.

Ikväll är det Mickes tur. Jag kanske lyckas få med mej barnen på en bonusrunda under dagen ;-)

Bjuder på en liten Före & Efter-bild på Entrén



Entrén före



  Entrén Efter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0