Hösttecken?

Sitter och läser om vad det finns för träning här i Vingåker. Actic.
Jag är helt o fullt emot allt vad gymkort heter och det där med att binda upp sig i ett halvår - ett år. För jag vet ju i ärlighetens namn vilken dyr timpenning det blir på mitt tränande då...

Däremot så känner jag att de här senaste veckorna har satt sina spår. Lagom till M´s semester var graviditetskilona borta & lite till och jag kände att det här kanske kan bli bra. Nu såhär efter M´s semester så känner jag mej mer som en uppsvullen gris. Kanske kan ha lite med den här berg-o-dalbanan med mens & minipiller men ändå.

Jag skulle vilja ha lite mer tid. Eller bli bättre på att prioritera. Eller orka ta mej i kragen när barnen har lagt sig, hemmet är iordningplockat & det är tid för "kvällen". Eller kunna smita iväg på ett spinningpass som är precis vid fel tidpunkt för familjelivet. Jag vet ju att det är "passen" som gör att jag vill och tycker det är roligt att träna. Och det var inte många sånna att välja bland i Vingåker. Två pass i veckan...

Jag vet att man inte ska kasta sten i glashus vilket jag känner själv just nu att jag gör.

Men jag behöver Motivation. Jag behöver Inspiration. Jag vill bli piggare och orka mer. Min rygg och mina höfter behöver det.

Jag skulle vilja ha en PT & Någon att fightas med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0