Doparedagen.

God Morgon!

Alla sover i huset utom jag. Jag förundras över hur stor plats man kan ta i sängen när man är endast sex månader och knappt två äpplen hög??! Jag orkade inte böka mer så jag gick upp. En liten stund i soffan helt solo med ett glas kaffe och datorn i knät är lite lyxigt en lördagsmorgon. Och eftersom att det är dop idag och lite saker kvar att dona med lyckades jag inte heller helt koppla av och somna om. Jag gissar på att nästa som vaknar är Tilde.. mormor & morfar kom ju igår när hon hade somnat och dessutom är granntjejen här så det finns ju lite som lockar så att säga..

Gårdagens regnväder tycks iaf ha bytts ut idag till en blå himmel och sol. Precis ett sånt väder som vi har önskat oss men jag törs inte glädjas riktigt än. Dukat upp har vi gjort inne på altanen "ifall att"

Känner hur det kliar i fingrarna över sakerna som är kvar att göra men klockan är lite för lite..

Tar nog en liten stund till o bara sitta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0