Sista dagen på dagis!

Det var en glad och samtidigt lite nervös tjej som gick till dagis i morse. Den här dagen har vi ju väntat på med lite blandade känslor. Härligt att få sommarlov. Och ett jäääättelångt sådant i år. Spännande inför hösten att börja Nollan och bli en Nollagluttare. Lite sådär att sluta och lämna de nya kompisarna som är året yngre.. men de kommer ju ikapp till nästa höst.

Lagom till avslutningsdagen har dem idag avslutningsutlflykt för alla blivande Nollagluttare. Jag har inte fått veta riktigt Vad de ska göra men en tur till slottet och mat på Joans har jag hört rycktas om. Håller tummarna för att dropparna som kom från skyn nyss var de enda på ett par timmar till.

Jag & Oskar passade dagen till ära på att ta en lång promenix. Han har nu somnat inne på våran säng så jag ska passa på att ta en dusch i lugnan ro. Undrar dock när bilden jag försöker ladda upp kommer att synas?! Det går inte undan direkt...

Den som lever får se :-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0