Tröttmössa

Ny vecka och redan tisdagskväll..

Sitter med helgkostymen skönt uppkrupen i soffan. Träning var planerad men jag bah orkar inte.. Det här med snö och kallt må vara fint, roligt, mysigt och allt vad det heter men det märks att det tar längre tid att få hem sig själv och barnen efter arbetsdagens slut. Idag blev det pulka hem. Den ena vill åka medans den andra springer åt andra hållet eller går baklänges och gör "hemliga spår".

Kan inte annat än att gilla. För man vet inte hur länge vintern kommer vara vit. Men med barn dragandes i pulor, snöskottning & annat som hör till känner jag mig ganska trött och mör när klockan slår sju..

Men ett löfte till mig själv och latmasken är att ta igen denna förlorade träning nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0